Arenda oficii

DESCRIEREA OFICIILOR:

Office5 va ofera oficii complet mobilate şi utilate cu cel mai performant echipament de comunicație situate în centrul orașului Chișinău într-un Business Centru de clasa “A”. Secretara noastră întotdeauna va întâmpina invitaţii dumneavoastră, şi va oferi suport profesionist întâlnirilor dumneavoastră! Toate oficiile sunt deservite la cel mai înalt nivel și includ următoarele servicii:

  • Recepție profesionistă și personalizată
  • Internet sigur și rapid (WIFI și cablu)
  • Serviciu de curățenie de 3 ori pe săptămînă
  • Redirecționarea apelurilor la numărul dvs de mobil sau la alt număr staționar
  • Acces la printer/xerox/scanner/fax și servicii de secretariat
  • Facilități de bucătărie (servire ceai, cafea, apa purificată)
  • Raspundere personalizată la apelurile dvs telefonice
  • Recepționarea sigură a corespondenței
  • Rezervări taxi/hotel/restaurant
  • Asistență tehnică şi de secretariat
  • Cutie personală de păstrare a documentelor
  • Organizarea seminarelor şi a trainingurilor
  • Posibilitatea de a configura sala de întâlniri în funcţie de nevoile dumneavoastră
Bonus – 4 ore lunar acces la sala de conferință Fără plăți suplimentare pentru servicii comunale sau alte servicii de intreținere a unui oficiu. Oficiul dvs e gata de lucru și vă asteaptă în centrul or. Chișinău!

SALA DE CONFERINTĂ:

Într-o ambianță plăcută și de maxim profesionalism vă punem la dispoziție o sală de conferință în incinta Business Centrului Office5, locul perfect pentru desfășurarea seminarelor, a training-urilor sau întîlnirilor de afaceri. Sala poate fi amenajată în conformitate cu solicitările clienților iar mesele pot fi aranjate în concordanță cu specificul seminarului. Închirierea sălii este posibilă pentru o ora/zi /săptămînă sau pentru un timp mai îndelungat.

Deasemeni vă putem oferi o sală mai mică pentru întîlnirile discrete de afaceri. Servirea cu ceai cafea sau apă purificată este inclusă în preț.

Amplasat în Centrul oraşului Chișinău Business Centrul Office5 vă ofera întreaga gamă de facilități și soluții pentru organizarea oricăror evenimente de afaceri.

Echipamentul și serviciile stipulate mai jos sunt incluse în prețurile pentru închirierea sălii:

  • LCD proiector
  • Tabla de demonstrare a placatelor de lecţii (Flipchart)
  • Notebook
  • Acces la printer/xerox/scanner/fax și servicii de secretariat (faxurile de iesire se taxează conform tarifelor Moldtelecom)
  • Imprimarea pîna la 20 pag/zi gratis
  • Internet sigur și rapid (WIFI și cablu)
  • Acces la telefon (apelurile de ieșire se taxează conform tarifelor Moldtelecom)
  • Facilități de bucătărie și baie
  • Aer condiționat
  • Boxă pentru păstrarea materialelor în cazul închirierii sălii pentru mai multe zile
  • Rezervări taxi/hotel/restaurant

Accesul la sală este posibil în fiecare zi, inclusiv în weekend și în zile de sărbători.

Pentru diferite măsuri noi organizăm:

  • Coffe break: 2,5 – 3,00 EUR/persoana
  • Prânzuri şi cina: 60-100 lei/persoana

Atmosfera plăcută și de afaceri va face din evenimentul dumneavoastră un succes!

Vă așteptăm cu drag!

PREȚURILE PENTRU ARENDA OFICII ȘI SĂLI:

Tipurile de oficii 1 ora 4 ore 8 ore 1 sapt. 1 luna Comentarii
Oficiu 10 35 50 190 400 pîna la 1-2 pers.
Sala mică 15 45 75 290 600 pîna la 10 pers.
Sala mare 25 85 120 500 1500 pîna la 25 pers.

Foto oficii: