tel. /+373 22/ 502600
fax /+373 22/ 502622
EN | RO | RU
               Infoline Intelligent



Descrierea serviciului:


In prezent, o parte din succesul si dezvoltarea unei afaceri este bazat pe comunicare si informare a clientilor. Clientii isi doresc acces la informatii complete si corecte despre produsele si serviciile de care sunt interesati.

De curând, compania Office5 a decis să extindă gama de servicii corporative destinată mediului de afaceri, lansând pachetul de servicii „INFOLINE INTELIGENT”.
  • INFOLINE înseamnă preluarea unor categorii de clienţi, la anumite ore, în anumite zile, pentru scopuri care servesc interesului de a creşte şi consolida numărul clienţilor potenţiali şi curenţi. 
  • INFOLINE înseamnă comunicare eficientă, menţinută la standarde înalte de calitate, cu toţi consumatorii produselor Dvs.
  • INFOLINE înseamnă servicii de tele-marketing şi de măsurare a satisfacţiei clienţilor.
  • INFOLINE înseamnă servicii de gestionare a clienţilor dificili, şi raportare asupra fluxului de cereri noi din partea consumatorilor pe domeniul Dvs de piaţă.
Serviciul Infoline Inteligent include: o linie individuala de telefon, preluarea personalizata a apelurilor, comunicarea in mai multe limbi, contactul cu clientii, informarea clientilor, expedierea informatiilor mai detaliate catre clienti, preluarea comenzilor, rezervari etc. 

În mod ideal, aveţi nevoie de acest tip de servicii mai ales în condiţiile în care compania Dvs:
  • Anunţă lansarea unui nou produs
  • Anunţă lansarea unei noi promoţii
  • Demarează lansarea unor proiecte de scurta sau lunga durata pentru anumite categorii de clienţi
  • Anunţă completarea unor noi grupuri de participanţi pentru organizarea de seminare, training-uri sau cursuri de instruire

Office5 dispune de o echipa de angajati instruiti care preiau apelurile clientilor si raspund intrebarilor acestora legate de produsele si serviciile dumneavoastra. Clientii dumneavoastra vor primi intotdeauna informatii la nivelul asteptat prin serviciul Infoline Inteligent.

Avantajele serviciului Infoline Inteligent:

  • Stabilirea unui contact direct între companie si consumatorii săi.
  • Oferirea oricarei informaţii doriţi să transmiteţi clienţilor dvs despre serviciile pe care le prestaţi, ori produsele pe care le vindeţi
  • Oferirea informatiilor corecte, complete si la timp
  • Informaţiile sunt transmise clienţilor în orice limbi doriţi să comunicaţi cu clienţii Dvs.
  • În plus, Infoline Inteligent îşi poate desfăşura activitatea 24 ore în zi, fără pauze de masă şi cu maximum de aport pentru compania Dvs.
  • Serviciul Infoline Inteligent poate măsura opiniile consumatorilor Dvs si astfel, poate anticipa orice solicitare, sporind flexibilitatea ofertelor dvs comerciale, ori de orice alt gen.
  • Serviciul Infoline inteligent vă ajută să cunoaşteţi mai bine grupurile de clienţi, interesaţi de ofertele Dvs.
  • Serviciul Infoline Inteligent preia povara comunicării zilnice cu clienţii, şi vă ajută să vă proiectaţi afacerile. 

Suntem convinşi că noul serviciu poate oferi rezultate impresionante companiilor în creştere şi economii serioase pentru bugetul afacerilor Dvs!


PACHETELE DE SERVICII INFOLINE INTELIGENT:

Pachetul INFOLINE INTELIGENT STANDARD include:

  • Recepționarea de la 1 pina la 10 apeluri pe zi*
  • Comunicarea on-line cu clientii in mai multe limbi
  • Transmiterea clienţilor unui mesaj agreat cu Comanditarul care reflectă oferta sa comercială ori de alt gen;
  • Prezentarea unui Raport analitic lunar asupra tipurilor de clienţi şi frecvenţei interesului manifestat.

Pachetul INFOLINE INTELIGENT AVANSAT include:

  • Receptionarea de la 11 pina la 25 apeluri pe zi*
  • Comunicare on-line cu clientii in mai multe limbi
  • Transmiterea clienţilor unui mesaj agreat cu Comanditarul care reflectă oferta sa comercială ori de alt gen;
  • Transmiterea către Comanditar a 2 Rapoarte pe lună asupra tipurilor de clienţi şi frecvenţei interesului manifestat.
Pachetul INFOLINE INTELIGENT SILVER include:
  • Receptionarea de la 26 pina la 50 apeluri pe zi*
  • Comunicare on-line cu clientii in mai multe limbi
  • Transmiterea clienţilor unui mesaj agreat cu Comanditarul care reflectă oferta sa comercială ori de alt gen;
  • Transmiterea săptămânală către Comanditar a raportului analitic asupra tipurilor de clienţi şi frecvenţei interesului manifestat.

*Pretul pentru toate apelurile extrapachet se achita suplimentar


Preturile la pachetele Infoline Intelligent:

Denumire pachete

Pretul (inclusiv TVA)

(in euro/luna)

Serviciile incluse in pachete



II - 1

STANDARD

49

  • Receptionarea de la 1 pina la 10 apeluri pe zi*
  • Comunicarea on-line cu clientii in mai multe limbi
  • Transmiterea clienţilor unui mesaj agreat cu Comanditarul care reflectă oferta sa comercială ori de alt gen;
  • Prezentarea unui Raport analitic lunar asupra tipurilor de clienţi şi frecvenţei interesului manifestat.



II - 2

AVANSAT

99

  • Receptionarea de la 11 pina la 25 apeluri pe zi*
  • Comunicare on-line cu clientii in mai multe limbi
  • Transmiterea clienţilor unui mesaj agreat cu Comanditarul care reflectă oferta sa comercială ori de alt gen;
  • Transmiterea către Comanditar a 2 Rapoarte pe lună asupra tipurilor de clienţi şi frecvenţei interesului manifestat.

II- 3

SILVER

169

  • Receptionarea de la 26 pina la 50 apeluri pe zi*
  • Comunicare on-line cu clientii in mai multe limbi
  • Transmiterea clienţilor unui mesaj agreat cu Comanditarul care reflectă oferta sa comercială ori de alt gen;
  • Transmiterea săptămânală către Comanditar a raportului analitic asupra tipurilor de clienţi şi frecvenţei interesului manifestat.

II + IO 1

129

  • Adresa în centrul orasului Chişinău
  • Servicii de colectare si redirectionare a corespondentei
  • Linie individuala de telefon
  • Receptionarea personalizata a apelurilor telefonice si redirectionarea* acestora
  • 6 ore de acces la birou pentru intalniri de afaceri
  • Serviciile Infoline Intelligent – 1 STANDARD

II + IO 2

159

  • Adresa în centrul oraşului Chişinău
  • Servicii de colectare si redirectionare a corespondentei
  • Linie individuala de telefon*
  • Receptionarea personalizata a apelurilor telefonice si redirectionarea* acestora
  • 20 ore de acces la birou pentru intalniri de afaceri
  • Serviciile Infoline Intelligent – 2 AVANSAT

II + IO 3

229

  • Adresa în centrul orasului Chişinău
  • Servicii de colectare si redirectionare a corespondentei
  • Linie individuala de telefon
  • Receptionarea personalizata a apelurilor telefonice si redirectionarea* acestora
  • 40 ore de acces la birou pentru intalniri de afaceri
  • Servicii Infoline Intelligent – 3 SILVER

(*plata suplimentara pentru apeluri extrapachet – 0,5 EUR)


Toate serviciile Infoline Intelligent pot fi prestate si separat sau chiar exista posibilitatea de a intregi pentru fiecare client cate un pachet individual. La Office 5 puteti achita doar ceea ce consumati si nimic suplimentar.




OFERTE SPECIALE:


1. Pachetul Intelliget Office TELEFON se ofera la jumatate din pret!

Despre noi | Servicii | Prețuri | Contacte | Promotii




Servicii

- Intelligent Office
- Infoline Intelligent
- Arenda Oficii
- Servicii suplimentare
 
 
 




Designed by Itconcept 2009
Copiright Office5 all rights reserved
str. Tigina 49/3, of. 54 MD-2001
Chisinau, Republica Moldova
tel. /+373 22/ 502600
fax /+373 22/ 502622
email: info@office5.md